Dilema ATMEGA8 + Siemens C35

Jan Smrz jan.smrz@htc.honeywell.cz
Pondělí Duben 4 11:33:57 CEST 2005

Zdravim,

Ondrej Pribula wrote:
> Dobry den,
>
> hrajkam sa s pripojenim MT k MCU. Myslim, ze to tu riesilo uz mnoho
> ludi, takze som sa rozhodol obratit sa na ctenych kolegov s mojou
> dilemou ;-}} .   Ked pripojim Siemens C35 k MCU ATmega 8, klasicky
> seriovym kanalom, komunikacia funguje bez problemov. A to je moj prvy
> problem ;-}}  Mam totoiz k dispozicii vnutornu schemu spominaneho MT a
> tam je jasne, ze Tx pin je pullupnuty na 2,65V . Co je ostatne mozne aj
> zmerat priamo na svorke v klude. Teda Voh = max. 2,65V . Z katalogoveho
> [...]

    Odpovedel jste si sam, 0.6*Vcc je garantovana uroven ktera bude
URCITE ctena jako log. 1, nic ale nerika o tom, ze nizsi napeti nemuze
byt tez ctelo jako log. 1. To same pro log. 0. Cili jsou definovane
urovne, ktere budou urcite cteny jako log.0 ci log. 1 a v urovnich mezi
to muze byt ruzne.  Nejsem zcela jist cisly, ale tusim, ze co jsem si
meril ATMega16, tak preklapela do log. 1 pri 2V a do nuly pri 1.1V.

    JS