Procesor a magneticke pole

BuFran BuFran@seznam.cz
Neděle Duben 3 21:09:23 CEST 2005

Dobrý den,

  Chtel bych se zdejsich odborniku zeptat, jaky vliv ma silne
prerusovane magneticke pole na cinnost mikroprocesoru, zejmena AVR
mega8. Jsem rozmerove omezen a jedine misto, ktere se zda byt
pouzitelne pro umisteni tohoto procesoru je pod toroid spinaneho
zdroje (4-8V/1A) na opacne strane DPS. Na horni strane, tedy mezi CPU
a toroid muzu umistit polygon spojeny s GND, ale tento nemuze byt moc
veliky (velka hustota spoju). Proto se tedy ptam zdejsich guru na mag.
pole (Balu ?), jestli tohle reseni mam uskutecnit, nebo rovnou zavrhnout,
a vydat se jinou cestou ... Zarizeni to ma byt spolehlive po celou
dobu zivota toho zarizeni ... Vzhledem, ze tam tecou pomerne "vysoke"
spinane proudy az 1A na 20kHz, tak se snazim to routovat co nejkratsimi
spoji, ale tim se mi zuzuje pocet mist k umisteni uP.

Predem dekuji za nakopnuti ....

--
S pozdravem,
 František Burian