[OT]: Odkaz (asi to zase schytam :( )

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Duben 3 14:08:52 CEST 2005

Zdá se že dobře - zatím se mi to líbí. Jediná nepříjemnost, kterou
neumím odstranit je že se správa, na kterou najedu označí jako přečtená.
V Outloku se tato "příjemnost" dala vypnout. Nevíte někdo, zda se to dá
vypnout i v Thunderbirdu ?

Firefox se mi zatím líbí taky. Zobrazil zatím prakticky vše bez
problémů. Jen na Internet Banking jsem musel vzít IE. Ale nainstaloval
jsem to včera, takže na nějaké vynášení soudů je zatím příliš brzy.

Já se o instalaci pokoušel již dříve, ale pohořel jsem na tom, že se
Firefox nespustil. Byl vidět v Task Manažeru, ale aplikační rozhraní se
nespustilo. Jak jsem včera zjistil, byl problém v tom, že se to patrně
chová jako vyskakovací okno a to zablokoval Kerio Personal Firewall a
znemožnil tak jeho spuštění. Když jsem to povolil klávesou CTRL bylo po
problému. Ale kdo to má čuchat ?!? :-))

    Martin.