[OT]: Odkaz (asi to zase schytam :( )

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Neděle Duben 3 00:11:27 CEST 2005

> Nikomu linux necpu, jen mam trochu problem, ze mi windowsy cpe me okoli.

No, copak win... Ale co mi vadi vic je to, ze mi okoli cpe Office!
Kdyz mi posle nekdo nejaky "vesely" mail v Powerpointu, tak to jeste
skousnu. Kdyz mi posle tiskova mluvci Seznamu mail, ve kterem neni ani
carka, jen jeden velky DOC, tak si pomyslim cosi o blbe sekretarce...
Ale kdyz po mne chce statni urad, abych si stahnul nejaky formular v
DOCu, vyplnil ho a poslal v DOCu zpatky, tak to mne uz dokaze nastvat.
Mimo jine i proto, ze urednik je negramota, vystavil na web dokument
se sledovanim zmen (takze dve stranky maji osm mega) a neskutecne
prasecky udelany, takze OpenOffice si na nem vylame zuby. Kdyz jsem se
tazal, jak mam s tim jejich dokumentem nalozit, kdyz nemam Office,
odpovedel mi, ze "Office ma preci kazdej!"

Tohle mi treba vadi mnohem vic. :-/

Martin Maly