[OT]: Odkaz (asi to zase schytam :( )

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Duben 3 00:04:14 CEST 2005

> A proc mi linux na mem pocitaci nebeha a windowsky jedou jako fik ? Maji
> sve chyby, ale jedou. Linux mi sem nedokazal nainstalovat zatim nikdo
> tak, abych byla spokojena. Nejsem zvedava na hlasku OS ze jsem ho
> vypnula nekorektne, kdyz to neni pravda. A podobne hlasky byly furt.

Neco spatne nastaveno, normalne nic takoveho nevidam.
Kdyz uz, tak jedine co by se tomu u mne mohlo podobat, je ze by mi fsck nasel
nejake chyby na disku. Coz se stava asi tak jednou za ..., ehm, uz si jaksi
nevzpominam kdy to bylo (reiserfs).

> Ovladace se hadaji mezi sebou, nektere vubec nejsou, programy se museji
> upravovat pro ten ktery OS protoze si ho pise kdo chce a meni si jadro
> podle sveho uvazeni ...  CHYBA !!! dokud bude existovat asi tak
> 56546579876541321 verzi linuxu, tak nema moc sanci uspet. Ja se nechci

Blbost, sila linuxu je prave v te diverzite, kdo do toho proniknul, pochopil
proc. Samozrejme to prinasi i nevyhody, ale jsou v mensine.
Prosel jsem tusim 5 distribuci az jsem na jedne zakotvil a jiz tri roky mi
spolehlive slouzi. Obcas se sice nejaky problem objevi, ale ve vetsine
pripadu je to, ze neco udelam aniz bych venoval dostatecnou pozornost manualu
a podelam si to sam.

Nikomu linux necpu, jen mam trochu problem, ze mi windowsy cpe me okoli. Kdyz
se pak vratim ze zawoknene prace ke svemu "milackovi", ktery mne posloucha na
slovo, rikam si jake by bylo bez windows krasne ziti.

Jakub
PS: Vyberte si svuj oblibeny OS, svuj oblibeny prohlizec, mail-klient,
prehravac a klidne i sve oblibene pohlavi. A mejte se fajn.