[OT]: Odkaz (asi to zase schytam :( )

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Sobota Duben 2 23:45:48 CEST 2005

Sašo, máš naprostou pravdu, ale hold jsou lidé, kteří prostě nepochopí,
že si za své problémy mohou sami a budou je donekonečna svádět na
všechny okolo. :-))
Teď jsem si tu místo Outlooku nainstaloval Thunderbird, tak jsem zvědav,
jestli to bude česky, nebo si za svůj problém mohu sám :-) Zatím to
vypadá dobře.

    Martin.