[OT]: Odkaz (asi to zase schytam :( )

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Sobota Duben 2 23:28:37 CEST 2005

Dekuji za radu, takze tam mam priste napsat trbas Alexandra Karla
Freedom aby tam chudinka nemel ty osklive hacky a carky ? Nevim proc,
ale s programem od MS jsem nikdy nemela problem ohledne hacku a carek. A
nevadi trebas mezery ? Takze to napsat dohromady a malejma pismenkama ?

apaktakbudememusetpsatvsechnoatrebastakipovidatamyslet...

Proc spatne programy od toho oskliveho MS nemaji potize a vsechny ty
dokonale super programy od jinych programatoru si na tom vylamou zoubky ?

A proc mi linux na mem pocitaci nebeha a windowsky jedou jako fik ? Maji
sve chyby, ale jedou. Linux mi sem nedokazal nainstalovat zatim nikdo
tak, abych byla spokojena. Nejsem zvedava na hlasku OS ze jsem ho
vypnula nekorektne, kdyz to neni pravda. A podobne hlasky byly furt.
Ovladace se hadaji mezi sebou, nektere vubec nejsou, programy se museji
upravovat pro ten ktery OS protoze si ho pise kdo chce a meni si jadro
podle sveho uvazeni ...  CHYBA !!! dokud bude existovat asi tak
56546579876541321 verzi linuxu, tak nema moc sanci uspet. Ja se nechci
vrtat do nekonecna v nastaveni systemu, chci ho provozovat a potom si
psat, chatovat, ucit se, hledat lidi, psat stranky, prekladat moduly do
XOOPSu ... proste jej pouzivat a ne resit proc mi zase jede obrazovka
jenom v 800x600 kdyz jeste pred deseti minutama jela na rozliseni vysim

Funkce OS tu jsou od toho, aby se pouzivaly, pokud to nejaky program
neumi, je to spatny program a jeho programator je memblo, nic vic.

A ti co udelali tolik ruznych kodovani jazyku jsou membla take ....

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jirka wrote:

>Treba tak, ze nenapisu pri instalaci uzivatele s diakritikou......

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 2.4.2005 23:28:50