MCUserver

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Čtvrtek Září 30 19:12:59 CEST 2004

Nuz je to Vasa vizitka, ake slova vyberate a ako ich vazite. Ja som si
nie vedomy, ze by som Vam nieco ukradol, alebo sposobil nejaku ujmu.
Pokial sa mylim, prosim budem sa snazit to vyriesit.
Nespravne ste ma pochopil. To, ze MCU prestava pre mna existovat nema
vzbudit Vasu lutost ani to nie je nejaka "vyhrazka". Je to proste fakt.
Pisal som moj postoj v dobrom umysle, aby ste mal reakciu aj s tohoto
sudka. Zial vasu paranoicku rekciu tazko ovplyvnim. :-)

IK