MCUserver

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Září 30 19:11:17 CEST 2004

Nechcete toho uz nechat??
MK to vyresil a co to teda okecavat?

1) MK ma  pravdu

2)... a kdyz ji nahodou nema, tak plati bod cislo 1

----- Original Message -----
From: MK <info@mcu.cz>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, September 30, 2004 6:55 PM
Subject: Re: Re[2]: MCUserver

> Tak moj provider je moj priatel a povazujem ho za odbornika. Ja sa v
> tom nevyznam. Divam sa na to takto: MCU je jediny server, ktory mi
> nechodi. (pokial je mi znamo) Preto zatial nemienim nic riesit, ani
> plakat. Budem to riesit, ak to bude skutocny problem. MCU proste
> nateraz prestava pre mna existovat. :-)

Mhh, to je mi lito, co jen budu delat :-)
Asi zacnu hledat nejblizsi vetev :-))))))

Ale vazne, je az neskutecne, jak vsichni obhajujete porusovani elementarnich
pravidel.
Jasne delaji to vsichni, tak to budeme delat take.

Kde kdo krade, fajn, pujdeme kraste tez. Je to amoralni? Je to v rozporu s
normama (zakony)?
To je prece jedno - vzdyt to tak funguje vsude, tak proc by to nemelo
fungovat dal.
Neni pruser, ze jsem neco ukradl, pruser je, ze me nekdo chytil :-))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov