Mikropajky pro SMD -zkusenosti

sanek.martin@volny.cz sanek.martin@volny.cz
Čtvrtek Září 30 10:21:28 CEST 2004

Ahoj Milane,
uz jsem o tom premyslel. Co kdyby se na klasicke pajeci pero
(treba od Diametralu, nebo Solomonu...) nasadila stejná trubicka,
ktera pridrzuje normalne hrot, ale s vyvrtanou dirkou a do te se
privedl tlakovy vzduch. No a vystup by byl na stejnem miste, jako
je hrot, jenom by se provrtal. Co myslite, ma to nadeji na uspech?
Telisko by melo udrzovat teplotu, takze by sice mozna krabicka
jela na plny vykon, ale vzduch by se ohrat mohl. Nikdy jsem s
horkovzdusnou pajkou nedelal, ale videl jsem ji v cinnosti. Od te
doby mam tajny sen pro Jeziska, ktery se mi porad neplni a neplni.
Nejak jeste nejsou ty spravne ceny... Potrebuju to domu a na
obcasny melouch, tak za to nemohu vysolit nekolik tisic. To by mi
doma proslo spatne :-(

MartinS

> To se vezme vyhrivana odsavacka, vyhodi se trubice s pistem a
da > misto ni rucka od bezneho pajeciho