Mikrop�jky pro SMD - zku�enosti

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Čtvrtek Září 30 09:31:00 CEST 2004

A odešly prokazatelně magnetickým polem?
Já osobně jsem jich tak možná ňákou stovku zaletoval, ale nikdy neodešly při letování.
Ale pozor, odejdou spolehlivě pokud se pájí pod napětím, to samé i MOS obvody.
Prosím, nekamenovat že pájím pod napětím, občas se mi to stane. Někdy je to i úmyslně, bastlíři ví o čem mluvím. Ale při MOSech už rozhodně ne.
Pavel Glajc