mirne OT: pro pritomne modelare

turby turby@seznam.cz
Úterý Září 28 10:19:24 CEST 2004

nevim jak kolo, ale elektricky navijak je vyrobeny a funguje a je na
nem odbehano i par narodnich zavodu. ale neni to ono, musi se to rucne
natahovat a na tech zavodech se beha pres 50 behu dlouhych 1 km za
den. Obsluha se vetsinou objednava v cechu maratoncu... :o)

--
 turby
 turby@seznam.cz

m> Jako jedine reseni v tomto pripade vidim konstrukci "prirodnoho"
m> robota který je slozen z kralici kuze nacpané senem a tazen pomocí
m> lanka pres system kladek. K navijeni by bylo mozne pouzit modifikovane
m> jizdni kolo s navíjecím bubnem.
m> Pohybovat se robota takovou rychlosti a v takovem terenu jak
m> pozadujete jsem videl snad jen ve filmu "Ja Robot" ;) ale mozna ma
m> nekdo širši rozhled.

m> ahoj
m> xxx

m> HW-list@mailman.nethouse.cz