mirne OT: pro pritomne modelare

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Úterý Září 28 07:56:42 CEST 2004

Jako jedine reseni v tomto pripade vidim konstrukci "prirodnoho"
robota který je slozen z kralici kuze nacpané senem a tazen pomocí
lanka pres system kladek. K navijeni by bylo mozne pouzit modifikovane
jizdni kolo s navíjecím bubnem.
Pohybovat se robota takovou rychlosti a v takovem terenu jak
pozadujete jsem videl snad jen ve filmu "Ja Robot" ;) ale mozna ma
nekdo širši rozhled.

ahoj
xxx