ARM (LPC21xx) jak zacit?

MK info@mcu.cz
Neděle Září 26 23:27:29 CEST 2004

> pokud si dobre pamatuji to omezeni je 16kB. Jak rozsahly program se da do
> 16kB napsat (at uz ARM nebo THUMB)? Jinak to zadarmo jsem myslel tak, ze
> nejakou malou investici si prosadim ale urcite ne za Keila, protoze "topit"
> ARMem rozhodne nebudeme v kazde aplikaci takze nez by se zaplatil...

:-))) To omezeni je v poctu a velikosti souboru v editoru :-)))
Prekladac je bud GCC (a to nijak zariznout nemuze ani Keil), nebo jakysi
kompilator od Keilu - v demo verzi do 16kB

No a kdyz ne Keil tak Hitech a spousta jinych, a hodne toho je free

> vyrabeji a v produkcni
>
> pokud je to totez co je ke Krakenovi

Ne neni :-)))
To s cim si ted hraju je ponekud jine kafe :-))
Je tam sice stale jen jeden IO, ale tenhle ma 100 nozicek a muze se reprogamovat :-))
Ravena na jedne 244 si muzete predstavit snad jen po konopi riznutem okenou :-))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov