ARM (LPC21xx) jak zacit?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Září 26 22:48:09 CEST 2004

Dik za info.

> Chybi moznost uzamknuti SW, ale popravde, to me zatim nijak moc netrapi
:-)

Hm. Zatim jsem nestudoval dokumentaci podrobne ale mam dojem, ze jsem tam
cosi o ochrane kodu nasel...

> Treba Keil uVisinon3 + GCC - pres omezeni demoverze to je pouzitelne

pokud si dobre pamatuji to omezeni je 16kB. Jak rozsahly program se da do
16kB napsat (at uz ARM nebo THUMB)? Jinak to zadarmo jsem myslel tak, ze
nejakou malou investici si prosadim ale urcite ne za Keila, protoze "topit"
ARMem rozhodne nebudeme v kazde aplikaci takze nez by se zaplatil...

> Ale zatim je to jen ve vzorku na home made DPS, profesionalni desky se
vyrabeji a v produkcni

pokud je to totez co je ke Krakenovi tak mi ted lezi na stole nebot jeden
znamy si jej od Vas zakoupil ale jelikoz neumi pajet skoncilo mi to na
stole. Az krumpacem sejmu velmi silnou vrstvu kalafuny tak uvidim jestli to
pujde dodelat nebo pokud to bude obdobne zalite i cinem tak budete mit odbyt
pro dalsi DPS :-) Tedy jen na redukci, pajeni Krakena nastesti radeji vzdal.

> desky jsou hotove cca 15 jich je osazenych, LPC2106 jsou na sklade,
dodelava se CD  a to je nejvetsi brzda,
> materialu, SW a prikladu je celkem dost, jen to ucesat - a to je problem -
chce to kvantum casu

problem zvany cesani (programu ne vlasu) znam :-( Uvidime...

Pavel