Bezdrotovy zvoncek

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Neděle Září 26 19:11:18 CEST 2004

WWW: http://www.revize.info

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of PiCom
Sent: Sunday, September 26, 2004 3:28 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: Bezdrotovy zvoncek

Jedina rozumna rada je vyhodit :-(

Mel jsem podobny od stejne firmy, stal u rakosniku
90Kc i s baterkema. Nahodne spinal/zvonil. Kamarad se na to
dival analyzatorem a zjistil,ze vysila v pasmu datove komunikace
vodnich elektraren nekde na 300MHz
Kodovani zadne nemel,ale mel hologram s napisem HIGH QUALITY

:Zrejmne ziskany z jinyho zarizeni