Bezdrotovy zvoncek

turby turby@seznam.cz
Neděle Září 26 15:53:03 CEST 2004

Zdravim,
pred koupi tehlech veci je lepsi se ujistit ze bezi na 433 nebo na
868MHz, pokud tomu tak neni tak je to vetsinou nehomologovne a hlavne
jsou s tim pak takovehle problemy. Ty svaby jsou jen invertory a je z
nich asi udelany jen oscilator na buh vi jakem kmitoctu bez jakehokoli
kodovani.

Reseni jsou dve: a) vyhodit svuj b) znicit souseduv :o)))

--
 turby
 turby@seznam.cz

hcc> Prajem dobry den.
hcc> Kupil som si bezdrotovy zvoncek a po namontovani sme
hcc> zistili ze sused byvajuci blizko nas ma taky isty. Teraz ak
hcc> niekto zazvoni u neho, tak to zvoni aj nam a opacne. Predpokladam
hcc> ze zvonceky maju nastavený rovnaky kod a bolo by ho treba zmenit.
hcc> Neriesil niekto takyto problem alebo neviete poradit ako na to?
hcc> Blizsie informacie:  Consta
hcc>    Wireless door chime
hcc>    NS-2000
hcc>    Made In China

hcc> IO Vysielac  HEF 4069 UBP
hcc> IO Prijimac  TC 4069 UBP

hcc> Pripadne by som mohol poslat obrazky toho cuda ak by to pomohlo.
hcc> Vdaka za kazdu rozumnu radu.

hcc> HW-list@mailman.nethouse.cz