Jak nejlepe na Linux - bylo ( Re: .... because I use linux bolo)

Tomas Bradle t.bradle@worldonline.cz
Sobota Září 25 15:11:51 CEST 2004

Zdravim vsechny,

sleduji tuto diskusi, pripoustim, ze ne vsemu jsem uplne rozumel. Nemel jsem
holt to stesti :-), ze jsem se k citovanym systemum, ktere bezi udajne radu
let do umoru, nedostal. Tudiz pripoustim, ze o svete *nixu mnoho nevim. Jen
takove ty obecne veci: pouziva se pro internetove servery, to ze nepotrebuje
narocny HW (ovsem kdyz dneska koupite novy pocitac okolo 2GHz...?), mam ho
napr. v bridge meho internetoveho pripojeni. Software, v kterem delam je
nabizen i pro linux, ale o 50% vyssi cena oproti Win verzi me odradila hned.

Kazdy v teto diskusi haji vlastni nazor podle oblasti, ve ktere pracuje a s
cim mel moznost se setkat, podle vlastnich zkusenosti. Ja se priznam, ze
jsem se s Linuxem prilis nesetkal a nevim proc se snazim porad drzet odstup
(zatracenej konzervativismus...).

Abysme udelali neco konstruktivniho a ne se porad jen hadali, muzou ti
"gramotnejsi" vysvetlit takovejm lidem jako ja, jak DO TOHO ? Pripominam, ze
nejsem student, cili nemuzu si dovolit uplne vysadit svoji soucasnou cinnost
a stravit X mesicu, jak spravne neco napsat do prikazove radky (sorry, ale
tzv. klikaci rozhrani je pro mne porad vyhodnejsi). Existuje na internetu
neco jako Linux snadno a rychle ?

diky

Tomas Bradle
t.bradle@worldonline.cz