Vystava

Galuszka Jan ing. konference@ei.cz
Sobota Září 25 14:12:20 CEST 2004

Ty reklamy na levne letenky jsou zavadejici
Za tu cenu maji na palube jedno sedadlo, ale maji, tak mohou vykrikovat
!!!

Dvakrat jsem jel do Londyna , myslel jsem, ze poletim z Ostravy do Prahy
a pak Londyn, ale z Ostravy do Prahy to bylo 2x drazsi nez Praha Londyn.
A pripoj byl spatny. Nakonec zvitezil Autobus Ostrava Londyn, za 2990 Kc
tam i zpet. Ono se to dalo prezit a usetrenych cca 10,000 Kc za 2x12
hodin navic na cestach z nas malokdo vydela.

Do Irska jsem to vzal letadlem - tam se autobusem lehce neda jet a stalo
to cca 9,000 Kc Praha/Dublin a zpet.

Co se tyce kontrol, tak pred odletem mi skontrolovali pas, prosvitili
zavazadla a v zemi pristani si mne uz nikdo ani nevsimnul.

      S pozdravem
                 ing. Jan Galuszka (mobil 00420-603-531605, e-mail:
jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.: 00420-603531605, fax: +420-596425819, E-mail: FANDA@ELEKTRONIKA.CZ
, WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802
partner firmy MARTHEL, distributora WINBOND-USA, www.marthel.cz