.... because I use linux bolo

MK info@mcu.cz
Pátek Září 24 20:28:17 CEST 2004

> Jednou jsem slysel od jednoho linuxare, ze rozjede jakejkoli soft
> pro wokna, co je na tom pravdy ??
> (prosim odpoved)

Neplet si prosim zbozna prani s realitou :-))

> Jestli je to tak, tak nevim o co jde, jestli ne, tak
> si linux bude muset vybojovat "misto na slunci" postupem
> doby u lidi, programatoru i vyvoj. firem.
>
> A az je budou podporovat jako windows, tak si
> ho mozna do kompu, zatim mi ale bezi co potrebuju,
> na co neco menit??
> (prosim odpoved)

Lidi jsou ruznim, nekteri delaji, jini si hraji.
Mnozi delaji i na *nixu, nic proti, v mnoha pripadech slouzi i mne :-)))

Ale opravdu nevim, proc bych mel menit platformu, kdyz me k tomu nic nenuti.
Za OS zaplatim jednou za rok/dva cca 5kKc, za ostatni SW jsem zaplatil
nesrovnatelne vic.

Ted to mam modne zahodit, nahradit to neadekvatnimi nahrazkami
a snazit se to x tydnu/mesicu pochopit a ovladnou. Pokud sectu investice do SW
a ztratu vzniklou neprodukovanim (ale ucenim) dojdu zhruba k pomeru 1:100
5kKc usetrim a neco pres 500kKc prijdu - sorry ale debil fakt nejsem :-))))

> Zena se taky nemeni, na co, kdyz ta druha bude mit zase jiny chyby :-o

Pravdu dis moudra horakyne :-))

> Klid Kosto :)

Ale ja jsem v klidu, patecni flame je vzdy osvezujici :-)))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov