.... because I use linux bolo

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Září 24 19:52:26 CEST 2004

Jednou jsem slysel od jednoho linuxare, ze rozjede jakejkoli soft
pro wokna, co je na tom pravdy ??
(prosim odpoved)

Jestli je to tak, tak nevim o co jde, jestli ne, tak
si linux bude muset vybojovat "misto na slunci" postupem
doby u lidi, programatoru i vyvoj. firem.

A az je budou podporovat jako windows, tak si
ho mozna do kompu, zatim mi ale bezi co potrebuju,
na co neco menit??
(prosim odpoved)

Zena se taky nemeni, na co, kdyz ta druha
bude mit zase jiny chyby :-o

Klid Kosto :)

Přichy
http://prichy.wz.cz
----- Original Message -----
From: MK <info@mcu.cz>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, September 24, 2004 7:31 PM
Subject: Re: Re[2]: .... because I use linux bolo

> no pokud jde o programatory elnecu tak opravdu nechapu proc to
> nedelaji i pro *nixy... napsani ci preportovani by snad nebylo tak
> nakladne. takto to vypada, ze elnec kasle na lidi a ceka, ze se
> vsichni prizpusobi... mozna by pomohl jen jednoduchy radkovy
> sw, me by se urcite hodil :o)

Mhh, a na jake "lidi" ???
www.mcu.cz je profesne zamereny web, nema nic spolecneho s win, linuxem ci jinym
OS,
ale jen a pouze s elektronikou, mikrokontrolery a pribuxnymi tematy.
Takze pokud vezmu lidi, kteri ho navstevuji jako reprezentativni vzorek
"elektroniku",
tak na web lezou z techto OS:

      Win XP  45.3 %
      Win 2000  27.9 %
      Win 98  20.9 %
      Linux  2.4 %
      Win NT  1.6 %
      Win 95  0.5 %
      Neznámý  0.3 %
      Win Me  0.3 %
      FreeBSD  0.2 %
      MacOS X  0.1 %
      Win  0.1 %

Linux, MacOS X, FreeBSD, Neznamy predstavuji 3% - slovy TRI procenta
Platforma WIN zbyvajicich 97%.

Fakt si myslite, ze toto je vyznamne velka komunita, na kterou se oplati neco
jineho nez kaslat :-)))))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14