.... because I use linux bolo

MK info@mcu.cz
Pátek Září 24 20:12:17 CEST 2004

> ...a mezitim zmeny probihaji a vlak ujizdi. Oni zmeni nazor, za rok za dva
> za tri. Cas je vyleci...

Doplnim jedine, prvni knihu o UNIXu mam z roku 1983 (byl to klasicky rusky preklad, pamatujete :-) )
Potkal jsem se s UNIXem na masinach poplatnych te done a stale od te doby slysim
jedine: "*NIX je perspektivni OS, oplati se do neho investovat cas".  Slycham to jiz
dvacet let a ta potvora je stale perspektivni a mozna i perspektivnejsi a mozna i nejperspektivnejsi.
S odstupen tech 20 let mohu jen konstatovat: "*NIX je perspektivni OS", nic vic a nic min :-))))))

Vzhledem k tomu, ze jiz lamu druhou poloviny zivota se mi nezda, ze se v historicky kratke dobe
doziji zmeny statutu "perspektivni".

Na druhou stranu, v 83 bych take sazel spis na Digital Researsh Ltd. nez na Microsoft :-)))))))

A vo-vo-vo tom to je ......

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14