Dallas DS1682 nekdo?

marvin@explorer.cz marvin@explorer.cz
Středa Září 22 15:01:26 CEST 2004

Zdravim,

ma nekdo zkusenosti se subj.? I2C mam zmaknute (bezne komunikuju napr. s
EEPROM 24C02) a pritom se mi s timhle brouckem dejou vselijake divnosti.
Nejsem schopen zmenit konfiguracni registr, sekvence WDF a WMDF nic
nedelaji (flagy zustavaji 0), a ted dokonce jsem prisel na to, ze kdyz
vypnu EVENT ale necham napajeni, tak ctu z libovolne adresy vzdycky ten
samy nesmyslny bajt. Kdyz ten EVENT zase zapnu, bajt ma dolni nibble
vzdycky same 1 (takze 0x?F), ale furt je to nesmysl. Spravi se to teprve
potom co vypnu a zapnu napajeni. Pak zase ctu spravne hodnoty. Vzhledem k
tomu ze zapis do interni EEPROM je podmineny vypnutim EVENTu, nikam moc
daleko jsem se zatim nedostal.

Diky,

Pavel Z.