Stlacenim zapni/vypni - SEMAFOR

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Středa Září 22 14:59:50 CEST 2004

Omlouvam se, ale ten .ASM, co jsem sem vcera dal, je nejaka starsi verze, uz jsem na www.bohousek.com/duffa/semafor.asm uploadnul tu spravnou. takze pokud o to ma nekdo zajem a chce vrtat do zdrojaku, tak si stahnete tuhle novou/ Zitra by to melo byt take na mcu.cz.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Dolezal Dusan
Sent: Tuesday, September 21, 2004 11:15 AM
To: [HWnews]
Subject: RE: Stlacenim zapni/vypni - SEMAFOR

Tak jak jsem slibil, vyhrabal jsem vsechno, co jsem k tomu nasel. Bohuzel tistaku jsem navrhl jenom hlavni cast, zbytek jsem domaloval primo na cuprextit rucne. Takze jsem to aspon vyfotil, aby bylo videt, jak je to udelane, protoze se mi ten tistak nechce dodelavat. Osazeni je trochu nestandardni, odpory k LEDkam jsou propajene ze strany spoju. Jinak doporucuju povsimnout si skvele konstrukcne vyreseneho premosteni jednoho clanku v pouzdre (napaji to totiz pouze tri), ten vrut je tam docasne uz dva roky a slouzi opravdu skvele... :-)) Nechci to dat jako prilohu, takze jsem to docasne soupnul ke kolegovi na web.

schema a tistak je v Eaglu 4.01 (koukam ze tam ani hodnoty soucastek nemam, ale to snad neni problem, krystal je "hodinkovy" 32.768kHz):
www.bohousek.com/duffa/semafor.sch
www.bohousek.com/duffa/semafor.brd

zdrojak do procesoru (16F627):
www.bohousek.com/duffa/semafor.asm
a nejaka makra, ktera jsou tam includnuta:
www.bohousek.com/duffa/dd16fx.inc

a fotky jsou tady:
www.bohousek.com/duffa/semafor1.jpg