synchronizace RGB

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Září 17 17:07:23 CEST 2004

Tyhle "multisync" monitory si hraly i na polaritu synchronizaci, a podle toho
urcovaly mod, zkuste zmenit polaritu synchronizaci. Co je to za monitor ?

Danhard

> Dobry den, vim ze tu je par lidi co driv delali do pocitacu Amiga a jim
podobnych. Tyto pocitace meli RGB vystup na pevnych 15KHz/50Hz. Pripojit na
klasicky VGA monitor nesli protoze ty umeji vetsinou az 30KHz>

> Me se podarilo sehnat prumyslovy VGA monitor ktery umi 15KHz, pouzival se
puvodne v zabezpecovaci technice na zobrazeni tv signalu. Vstupy to ma 3xBNC a
klasicky VGA. Bohuzel kdyz pripojim amigu na tento monitor (vga port RGB + H a
V sync) pohadaji se mi synchronizace. Sice mi monitor zobrazi ze je na 15KHz
ale jen 30Hz nez se ztrati obraz uplne. Nevite nekdo jaky je rozdil mezi
amigackou a VGA synchronizaci? Hodne by mi to pomohlo protoze sehnat dnes 17"
monitor k tak stare "vykopavce" je nemozne.