synchronizace RGB

santiago22@centrum.cz santiago22@centrum.cz
Pátek Září 17 16:51:25 CEST 2004

Dobry den, vim ze tu je par lidi co driv delali do pocitacu Amiga a jim podobnych. Tyto pocitace meli RGB vystup na pevnych 15KHz/50Hz. Pripojit na klasicky VGA monitor nesli protoze ty umeji vetsinou az 30KHz>

Me se podarilo sehnat prumyslovy VGA monitor ktery umi 15KHz, pouzival se puvodne v zabezpecovaci technice na zobrazeni tv signalu. Vstupy to ma 3xBNC a klasicky VGA. Bohuzel kdyz pripojim amigu na tento monitor (vga port RGB + H a V sync) pohadaji se mi synchronizace. Sice mi monitor zobrazi ze je na 15KHz ale jen 30Hz nez se ztrati obraz uplne. Nevite nekdo jaky je rozdil mezi amigackou a VGA synchronizaci? Hodne by mi to pomohlo protoze sehnat dnes 17" monitor k tak stare "vykopavce" je nemozne.