hodnota pojistky

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Září 15 20:57:07 CEST 2004

> Ono je lepsi nekdy vyhodit 100Kc za nakej spalenej tranzistor nebo svab,
nez
> se s tim babrat celej den. Cas jsou penize.
> Pokud jste nekdo nekdy delal novejsi barevne telky (YPSALO atd.) vite o
cem
> mluvim.

Nevim. Je sice pravda, ze nejvice jsem se s konstrukci zdroje a VN typu
IPSALO setkal jeste u TV Tesla z 80tych let (na Oravana se dodnes divame a
zdroj jsem byl jiz nucen lecit). Ale pokud se nekdo v mem okoli pokusil
opravit spinany zdroj tim, ze vymenil pojistku za vyssi ci nehrazenim
prepaleneho vodice na DPS kouskem dratu, tak odesel nejen tranzistor ale i
trafo...

Pavel