posouzeni schematu

Tomás Pípal dargos@seznam.cz
Pondělí Září 13 16:17:26 CEST 2004

Pricemz typy ir diod jsou dulezite. Vyber vysilaci diody dela problemy i u zarizeni na 10MHz treba u Ronji, i  na nasem trhu jich je jen nekolik vhodnych typu, bud jsou rychle s malym vykonem nebo opacne. S prijimaci fotodiodou je to jen o neco lepsi.
V zapojeni nevidim zadny vetsi zesilovac, tohle pokud vubec muze fungovat tak maximalne jako opticky oddelovac ethernetu.
  ----- Original Message -----
  From: Petr Simek
  To: [HWnews]
  Sent: Monday, September 13, 2004 4:05 PM
  Subject: Re: posouzeni schematu

  On Mon, 13 Sep 2004, Ondrej Tesar - Boza wrote:

  > muzete se prosim vyjadrit nekdo k tomuto schematu:
  > http://www.electronics-lab.com/projects/pc/023/index.html
  >
  > Vypada to velmi lakave (100Mbit pojitko) ale ta konstrukce me osobne
  > pripada podivna. Napriklad ze se lisi hodnoty soucastek v obou
  > verzich, pritom by to mely byt totozne jednotky.

  To je tim ze link jede na 400Mhz jednim smerem a na 200Mhz druhym smerem,
  proto jsou v tom prijimaci co prijima 200Mhz ve vstupnim filtru 2x vetsi
  hodnoty soucastek.

  > No ja jen jestli to ma vubec cenu to zkouset bastlit a nebo jestli je
  > to moc ocividne vyhozeny cas a penize...

  No hlavne tam nevidim typy tech infrared diod a LED, 200a 400MHz krystal
  taky neni bezna vec (muze to vubec byt?). Spis to bude takove ideove schema
  nez popis konstrukce..