posouzeni schematu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Září 13 16:05:45 CEST 2004

On Mon, 13 Sep 2004, Ondrej Tesar - Boza wrote:

> muzete se prosim vyjadrit nekdo k tomuto schematu:
> http://www.electronics-lab.com/projects/pc/023/index.html
>
> Vypada to velmi lakave (100Mbit pojitko) ale ta konstrukce me osobne
> pripada podivna. Napriklad ze se lisi hodnoty soucastek v obou
> verzich, pritom by to mely byt totozne jednotky.

To je tim ze link jede na 400Mhz jednim smerem a na 200Mhz druhym smerem,
proto jsou v tom prijimaci co prijima 200Mhz ve vstupnim filtru 2x vetsi
hodnoty soucastek.

> No ja jen jestli to ma vubec cenu to zkouset bastlit a nebo jestli je
> to moc ocividne vyhozeny cas a penize...

No hlavne tam nevidim typy tech infrared diod a LED, 200a 400MHz krystal
taky neni bezna vec (muze to vubec byt?). Spis to bude takove ideove schema
nez popis konstrukce..