Z jednoho zdroje vice galvanicky oddelenych

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Září 12 00:05:53 CEST 2004

No ta ucinnost se mi prave moc nelibi - preci jen baterie v aute neni
nevycerpatelna. Pokud by se dal vyrobit nejaky menic se snadno namotatelnym
trafem asi bych byl radsi - preci jen se mi zda, ze by to mohlo byt co se
tyka ucinnosti lepsi, ale mozna se pletu a je to jedno.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).