Z jednoho zdroje vice galvanicky oddelenych

wek wek@host.sk
Neděle Září 12 00:57:08 CEST 2004

> slovy klasiku V+W :"Vy vole." :-)))))))
Dakujem za poklonu :-))))

Ja by som ako cestu najmensieho odporu videl naozaj ten menic 12/230v a
3x trafo, to vsetko sa da kupit a mate to rychlo hotove, s vyhodou
moznosti napajat z230V siete;avsak ucinnost tejto zostavy nebude oslniva
- ale musite zvazit vy, ci je to unosne.

wek