dalekopis

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Září 11 20:08:53 CEST 2004

----- Original Message -----
From: <wek@host.sk>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Saturday, September 11, 2004 2:49 PM
Subject: Re: dalekopis

> Jeee, pan Kuba je zdroj informacii, rychlo to idem vyuzit... :-)

No ja jsem tyto stojany asi po dobu 5-ti let (nez se to zrusilo) oprasoval,
nastavoval atd.
A i jine analogove systemy let minulych: KNK12 - prenos 12 kanalu po jednom
vedeni, STM10 - kanalove modulatory,
BK60,300,2700 opet kanalove modulatory - zdruzovace hovorovych kanalu pro
prenos po vf vedenich, RR spojich...
Stale se kolem toho neco nastavovalo, urovne, kmitocty, stale se to
predelavalo, kdyz se to rozbilo, tak se to prevadelo na jine kompatibilni
zarizeni.
Svym zpusobem to byvala zabava, clovek se neco naucil...
To dnesni opticke multiplexery... o tech clovek vubec nevi!   A opravovat to
muze i uklizecka stylem vyndat kartu , dat novou....