dalekopis

wek@host.sk wek@host.sk
Sobota Září 11 14:49:21 CEST 2004

Jeee, pan Kuba je zdroj informacii, rychlo to idem vyuzit... :-)

> Pokud by jse ten stojan opravdu chel (fascinujou mi lidi , so sbiraj stare
> kramy) tak bych nekde nasel mozna UFTK6 (6 kanalu)
To by sice bolo super ale bohuzial momentalne nemozem na dlhsie cesty a
nechcem nikoho znasilnovat...
Aj tak to bol len taky momentalny napad, uz budem matcdost roboty
rozchodit samotny dalekopis..
> Ako bol realizovany tento zdroj? Akumulatormi? Trafom z 220V?
> Napajeci napeti usteden vylo  60V - sada olovenych batreii nabijena
> nabijacem.
> Timto napetim se napajelo i poisovane zarizeni - v nem pak byl modul menice,
> ktery vyrabel 120V linkove napeti pro loko dalnopisu.
Aha, takze loko slucka vlastne nebolo 60 ale 120V?

> Uffff, ale toto hadam bolo uz na tej strane "k vzdialenej usteedni",
> nie?
> To zarizeni je symetrice - na strane ustredny i na vzdalenem konci je
> stejne -- jen opacne kmitoctovy plan nosnych kanalu .
Nieee, chcel som tym povedat, ze tie LC apod. neboli v stojane na strane
loko ale na tej druhej... T.j. ja to napodobnovat nemusim.

wek