Termostat v lednicce? Zaver

Jiri Splichal splichal@pulp.cz
Pátek Září 10 15:47:48 CEST 2004

Ano - puvodni dotaz skutecne znel cim nahradit orig.termostat,protoze i po
jeho vymene lednicka (jaxem uz i v tom puvodnim dotazu psal) stale chladila
a nevypla se ani po mnou zmerene teplote -4 st.C (take sem uvadel).

Nabizene rady se mi libily,hlavne ten s tim Dallasem,ale paxem s tim novym
termostatem sel jeste do obchodu a tam sem se dozvedel,ze to termostatem
neni.
  Proto sem to napsal i sem - jen aby to pripadne nekdo dalsi nasel ,a z to
bude hledat jako prvne ja.

Vypada to to (nejsem chladar) ,ze kdyz ma lednicka malo chlad.smesi tak se
chova divne,ale chladi (a docela dost)  ;-)   Otazka je ,jak by to dlouho
vydrzela :-)

S tim prostorovym termostatem to taky nikomu neberu - je to dobry napad a
proto sem se ptal ,jestli nekdo nevi jak se u bezneho termostatu da zmenit
tim regul.sroubkem jeho rozsah...

Jirka

----- Original Message -----
From: "Jan Matejka" <matejka@cat.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, September 10, 2004 3:12 PM
Subject: RE: Termostat v lednicce? Zaver

Puvodni dotaz znel cim nahradit orig termostat v lednice. S tim ze
nebylo jasne, zda je problem v nedostatecnem chlazeni (tam vymena
termostatu nepomuze) nebo termostatu. Bez teplomeru to je tezko
rozhodnout, zvlast kdy bylo uvedeno ze subjektivne bylo v lednicce zima.
To co jsem psal o tom prostorovem termostatu se tykalo toho, ze jsem
potreboval zvysit teplotu v mraznicce (funkcni) nad bod mrazu (udelat z
mraznicky chladnicku). Pokud jsem pouze prenastavil kapilarovy
termostat, tak byla jeho hystereze neprijatelne velka, proto jsem sahnul
po prostorovem termostatu.

Jan Matejka

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.