Termostat v lednicce? Zaver

Jan Matejka matejka@cat.cz
Pátek Září 10 15:12:20 CEST 2004

Puvodni dotaz znel cim nahradit orig termostat v lednice. S tim ze
nebylo jasne, zda je problem v nedostatecnem chlazeni (tam vymena
termostatu nepomuze) nebo termostatu. Bez teplomeru to je tezko
rozhodnout, zvlast kdy bylo uvedeno ze subjektivne bylo v lednicce zima.
To co jsem psal o tom prostorovem termostatu se tykalo toho, ze jsem
potreboval zvysit teplotu v mraznicce (funkcni) nad bod mrazu (udelat z
mraznicky chladnicku). Pokud jsem pouze prenastavil kapilarovy
termostat, tak byla jeho hystereze neprijatelne velka, proto jsem sahnul
po prostorovem termostatu.

Jan Matejka