OT: Defektoskopie (bylo: Rozpoustedlo na montazni penu??)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Září 10 14:16:49 CEST 2004

jj, ale na zvysenie kontrastu fluorescencneho materialu sa predsa
nepouzivaju vysokovykonne UV ziarice, ide len o zviditelnenie, nie aby
to presvietilo 2m hrubu betonovu stenu :-)