IrDA u mobilu

Saman saman@saman-cz.com
Středa Září 8 14:51:56 CEST 2004

IR port mobilu je dobrej kdyz to mas k cemu pripojit (PC s IR portem,
PDA),  mobil <-> mobil je max na hrani. Je to wirelless, co si budeme
rikat, kabel je vobruz.
Vetsinou se to pouziva na PIM synchronizaci + moznost to pouzit pro
pripojeni na net (automaticky to pocitac najde jako modem)
Ale pokud nekdo pozna "modrej zub" zapomene na IR :)
-----
Saman