ATmega a I2C v Cecku

Jan Matejka matejka@cat.cz
Pondělí Září 6 12:13:13 CEST 2004

Kouknete na:
http://www.procyonengineering.com/avr/avrlib/
tam je priklad. V interrruptove rutine je taky nejaka diagnostika chyb,
treba pomuze.

HW I2C jsem zatim taky nepouzil, u HW SPI se jsem mel problemy dokud
jsem nepovolil zpracovani interruptu, spatne jsem nuloval vlajku.
Mozna kouknete taky, jestli adresa, kterou posilate je skutecne i2c
adresa.

Zdravic Jan Matejka