ATmega a I2C v Cecku

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Pondělí Září 6 12:05:13 CEST 2004

No to se take domnivam. O vyuziti HW I2C se budu teprve pokouset, chci delat
maly terminal (LCD, klavesnice) ovladany pres I2C a Rs232. Zatim jsem se
nerozhodl zda to bude na x51 nebo AVR. Pro AVR mluvi prave ta I2C a hotova
rutina pro atypicky LCD, pro x51 vetsi zkusenost.
JH

No jo, ja mam CV AVR, ale vsechny priklady co tam jsou tak jsou pro SW I2C
ja jsem pripojil PCF8574 na hw I2C, protoze jsem si asi blahove myslel, ze
je jednodussi obsluhovat hardwarovy I2C nez to delat softwarove (coz bych
umel).

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.

---