Spalovaci motor

Tomáš Vymětal vymetalt@snt.cz
Neděle Září 5 15:34:54 CEST 2004

i výrazně levnější je použití tepelně odolného plastu... o tom jsem zase
četl x tránkovej elaborát já... výhodou je mnohem nižší cena a váha.
Prakticky by mě zajímalo, proč se napoužívají plastové výfuky už nyní...

T.V.

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Sunday, September 05, 2004 11:30 AM
Subject: RE: Spalovaci motor

> To je IMHO dost velky nesmysl. Pri paleni H2 + O prece vznika daleko
cistci (v idealnim pripade absolutne cista) voda nez pri paleni benzinu,
ktery dava vzniknout nejen vode, ale i kyselinam (ze siry, dusiku a dalsich
svinstev v benzinu obsazenych). Rekl bych, ze koroze vyfuku neni to, co
brzdi vyvoj techto technologii. A i kdyby, tak preci vyrobit vyfuk i z toho
nejkvalitnejsiho nerezu je urcite vyrazne levnejsi, nez treba vyrobit
katalyzator, ktery by v takovych autech nebyl potreba.