Spalovaci motor

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Září 5 11:30:11 CEST 2004


> Nejvetsi problem u techto motoru je, ze vam zkoroduje, v 
> lepsim pripade
> zrezivi vyfukove potrubi. Cetl jsem o tom obsahly clanek, asi 
> na 3 strany.
> Pracuji na tom tymy vedcu a nevi si s tim rady. AZE
> 
To je IMHO dost velky nesmysl. Pri paleni H2 + O prece vznika daleko cistci (v idealnim pripade absolutne cista) voda nez pri paleni benzinu, ktery dava vzniknout nejen vode, ale i kyselinam (ze siry, dusiku a dalsich svinstev v benzinu obsazenych). Rekl bych, ze koroze vyfuku neni to, co brzdi vyvoj techto technologii. A i kdyby, tak preci vyrobit vyfuk i z toho nejkvalitnejsiho nerezu je urcite vyrazne levnejsi, nez treba vyrobit katalyzator, ktery by v takovych autech nebyl potreba. 

Jakub Serych

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.752 / Virová báze: 503 - datum vydání: 3.9.2004
 



Další informace o konferenci Hw-list