BITSCOPE

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Září 3 16:39:10 CEST 2004

>ale zato zospodu vykukoval trojstrankovy ciastocne
>vytahovaci manual z nejakeho tenkeho plastickeho quasipapiera...)

ano, toto je velmi dobra praktika a robia to aj ini (napr.
rodhe&schwarz). Dole pod pristrojom je plastova tabulka so zakladnymi
parametrami, prikazmi a napriklad aj HP-IB prikazmi, taky mini navod na
pouzitie.

>No, ten tek stal asi 3e5SKK... (Fabia... Ale ked uz, ja radsej Corsu.)
>V CERNe by nim mozno podlozili stol, ale inak je super.

zase az tak optimisticky by som sa na to nepozeral :-) je tu velmi vela
naozaj starych pristrojov, 20, aj 30 rokov starych. Napriklad nas
starucky osciloskop tektronics, ktory uz napriek velmi pokrocilemu veku
je jediny pristroj, ktorym dokazeme sledovat priamo 400MHz signal tak
ako skutocne vyzera. Podobne napr. vektorove voltmetre, s novymi
digitalnymi a superpresnymi skoncis v okamihu, ked merany signal nie je
perfektny (napriklad mala amplitudova modulacia, sietovy brum a pod.)

>PS.: Balu, pan Poucha ma v niecom pravdu - skus analogom hladat neopakujuci sa
>bordel alebo pocitat jednicky a nuly na I2C...

s digitalom nastastie nepracujem :-) ale vzhladom na to, ze fotenie
obrazoviek polaroidom a plotrovanie vysledkov z HP analyzatorov za
ucelom ukladania vysledkov zacina byt pomerne veljy opruz, digitalizacii
sa nevyhnem :-)