BITSCOPE

Wek wek@evona.sk
Pátek Září 3 15:47:03 CEST 2004

> Agilent, ktory kupili ma asi 5 cudlikov a 3 miliardy funkcii. Viem ze by
> som sa nemal priznavat, ale je tak dokonaly az ho neviem obsluhovat :-)
V tomto smere ten TEK 3032 pochvalit - ma dostatok tociacich sa gombickov
(xscale, xposition, yscale, yposition, trigger level, waveform intensity (hej,
toto znie ako analog, ale funguje to vcelku srandovne, aj zotrvacnost sa da
nastavovat...) a jeden uni) a spustu gombickov na menej podstatne veci, na
obrazovke zobrazuje pomerne dost relevantnych informacii, za 5 minut ste v
obraze.
U HP/Agilent som vzdy len kukal ako puk, oni teda vedia veci zozlozitit... (na
druhej strane, v porodnici som teraz videl starucky HP monitor este
nenarodeneho babatka, tiez to malo spustu debilne len skratkami oznacenych
cudlickov (hoci tam bolo mieeeesta, bola to krava velka ako sovietsky mobil s
vlastnym podvozkom :-), ale zato zospodu vykukoval trojstrankovy ciastocne
vytahovaci manual z nejakeho tenkeho plastickeho quasipapiera...)

No, ten tek stal asi 3e5SKK... (Fabia... Ale ked uz, ja radsej Corsu.)
V CERNe by nim mozno podlozili stol, ale inak je super.

wek

PS.: Balu, pan Poucha ma v niecom pravdu - skus analogom hladat neopakujuci sa
bordel alebo pocitat jednicky a nuly na I2C...