Starsi auto - BYLO: prenosne radiostanice - prenos stavu

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Září 2 18:13:22 CEST 2004

Ja kupoval Forda Focusa od jednoho cloveka (ne z bazaru) a pred tim nez
jsem predal penize jsme zajeli do servisu Ford a nechal jsem ho
prohlednout. Za tech 500 Kc mi to stalo.

Martin Hanek