Starsi auto - BYLO: prenosne radiostanice - prenos stavu

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Září 2 17:20:25 CEST 2004

At 16:57 2.9.2004 +0200, Petr Stetina wrote:
> [...]

No jo, ale vite kolik se tech bouranych a opravenych aut prodava? Kolik se
jich doveze z Nemecka apod. a tady poslepi a proda? Verte mi, ze opravdu
hodne, elektroniky z tehle aut mi projde rukama moc...

>Dalsi otazka je, jak napriklad v autobazaru poznat, zda bylo nebo nebylo
>auto bourano.

No jo, to je tezke. Jde taky o to, jak to kdo opravil. Nekdo je prase,
polepi to jen tak aby auto drzelo pohromade a rychle proda. To pak je videt
dobre. Nekdo jiny to treba taky polepi, ale vyhraje si s tmelem, lakovanim,
detailama apod. a to uz poznas tezko. A a pak jsou i poctivy lidi, ktery to
udelaj fakt peclive a pak neni potreba mit obavy. Jenze to v bazaru
nepoznas... :-(

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz