prenosne radiostanice - prenos stavu

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Září 2 16:43:17 CEST 2004

Kubat Tomas napsal(a):

> proste je to bud cigos nebo fetak a ten pouzije cihlu, aby neco vzal. nebo
> je to profik a ten to ukradne tak jako tak. v ani jednom pripade skode nic
> nezabrani.
> nic mezi asi neni. takze pokud mam nejaky imobilizer zustane mi v lepsim
> pripade auto s rozbitym bocnim okenkem(pokud by se tim chtel nekdo " jen "
> nekam premistit).

Ale blbost (ze se do toho vkladam). Ty prvni hajzly vetsinou odradi
nepritomnost cehokoliv ve voze. No a na ty druhe parchanty (Vase
oznaceni se mi v tehle souvislosti maximalne prici) plati jedno:
udelejte si zabezpeceni _nestandardni_, tj. neco, na co nemuze prijit
ani tehdy, kdyby si tu svou uchylnou makovici rozlamal. Staci jen
premyslet a pak se hlavne nikde nechlubit (tim mene tady).

Mimochodem: ono by je to preslo mnohem vic, kdyby legislativa nebyla tak
  zoufale na jejich strane (rozumej: kdyby jim clovek mohl jednoduse
ustrelit hlavu). Jo, je to reseni nasledku, ne priciny (tou je moralni
stav tehle spolecnosti), ale podle me by to pomohlo. Jestlize se budeme
bavit na urovni, zda nahodou neni vinen ten, kdo branil svuj zivot nebo
majetek, pak bychom se opravdu meli zamyslet nad svrzenim existujiciho
rezimu.

--
Jirka