prenosne radiostanice - prenos stavu

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Září 2 15:13:56 CEST 2004

proste je to bud cigos nebo fetak a ten pouzije cihlu, aby neco vzal. nebo
je to profik a ten to ukradne tak jako tak. v ani jednom pripade skode nic
nezabrani.
nic mezi asi neni. takze pokud mam nejaky imobilizer zustane mi v lepsim
pripade auto s rozbitym bocnim okenkem(pokud by se tim chtel nekdo " jen "
nekam premistit).
tomik.

-----Original Message-----
From: LuKas [mailto:hradlo@atlas.cz]
Sent: Thursday, September 02, 2004 3:06 PM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: prenosne radiostanice - prenos stavu

Ale pokud by například ten mobil zjistil, ze ho někdo rusi (nemá signal),
tak by mohl poslat nejaky info pagerem na 433MHz. Ovšem da se cekat, ze když
zlodej ma rusicku na mobil, tak ji bude mit i na 433MHz... :-(

A nebo nejak zvysit vystupni vykon toho mobilu. Nevim jestli to ma cenu -
ale ty zlodeji totiž asi nemaji na ty rusicce zadny feedback o tom, jestli
ta rusicka na dany objekt (auto s mobilem) uspesne pusobi. Takze kdyby mel
ten mobil zvyseny vystupni vykon (staci externi antena?), tak by to
pretlacil... No, ale vzhledem k tomu, ze by neprijal nic z BTS, tak je to
vlastne nanic... :-(