Pro nove konferujici - hacky a carky

Vladimir Franek franek@skip.cz
Středa Říjen 6 22:49:34 CEST 2004

Zdravim vespolek,
maly vynatek z Meta-FAQ konference HW-news:
Cituji
V konferenci hw-news@list.gin.cz je povoleno používat
českého, slovenského a případně anglického jazyka.
Do konference hw-news@list.gin.cz lze zasílat příspěvky
v sedmibitovém ASCII kódování bez diakritiky a to ani v hlavičkách
zpráv. Ujistěte se proto prosím, že nemáte ve svém jméně v poštovním
programu diakritiku.
Konec citace
Jinak tuhle konferenci miluju protoze ac zde diskutuji technici, (dle nazoru
jinych technik=suchar) konfera zustava na rozdil od jinych hluboce lidska.
                                         Vladimir Franek

> Ad cestina - coby programator plne podporuju upaleni
> Husa:o) Za ty hacky a carky bych ho s chuti upalil sam:)

Tomu nerozumím, co máte proti háčkům a čárkám? Já to spatřuji jako
obrovskou výhodu. Jak to chcete řešit bez háčků?

1) zrušit příslušné zvuky
2) zavést speciální znaménka na místo oháčkovaných písmenek
3) jako v angličtině - vyslovuji ne podle písmenek, ale podle toho v
jakém slově jsou písmenka použita

Ani jedna varianta mi nepřipadá lepší než háčky a čárky. Navíc jsem
přesvědčen, že při současném výpočetním výkonu počítačů není nejmenší
důvod háčky a čárky ignorovat.

Radek