Uz zase vlastni CPU :).

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Říjen 7 11:48:51 CEST 2004

> Ono to asi nebude v jednoduchosti ci genialite programovaciho jazyka,
> ale spis ne/schopnosti proceduralniho mysleni. Cili hlavne sama prace
> s promennymi, podminkami, cykly a podobne. Podle mne by spouste lidi
> vyhovoval spis nejaky popisny jazyk, ze by se vyplnila tabulka kam je
> pripojena ktera nozicka a jak ma dohromady cele zarizeni fungovat. Pro
> jednoduche aplikace (kterych je beztak vetsina) by to mohlo stacit.
> Navic by se takova vec dala "programovat" i uzivatelsky, kdyby to byl
> treba modul na DIN listu nebo tak.

No a jsme na zacatku :-)))
Velmi zjednodusene receno - pro laiky je naprosto idealni reseni jednoduchy automat,
ktery ma par vstupu, par vystupu a takova na trhu jsou :-)))

Idealni pak je pokud se neprogramuje klasickym prog.jazykem, ale napriklad
releovym schematem, ci nejakym vizualizacnim jazyk pomoci stavovych diagramu

Z vlastni zkusenosti mohu prohlasit, ze releove schema dokazi pouzivat
snad vsichni elektrikari, respektive maji k nemu blize, nez k nejakemu,
byt jednoduchemu prog. jazyku

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14