Uz zase vlastni CPU :).

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Říjen 7 11:30:09 CEST 2004

Ono to asi nebude v jednoduchosti ci genialite programovaciho jazyka,
ale spis ne/schopnosti proceduralniho mysleni. Cili hlavne sama prace
s promennymi, podminkami, cykly a podobne. Podle mne by spouste lidi
vyhovoval spis nejaky popisny jazyk, ze by se vyplnila tabulka kam je
pripojena ktera nozicka a jak ma dohromady cele zarizeni fungovat. Pro
jednoduche aplikace (kterych je beztak vetsina) by to mohlo stacit.
Navic by se takova vec dala "programovat" i uzivatelsky, kdyby to byl
treba modul na DIN listu nebo tak.

Ales Prochaska